Support
-
network_cellIk heb een klacht over een +James op locatie. Waar kan ik me melden?
Dat vinden we bijzonder vervelend. Zou u uw klacht willen sturen aan info@plusjames.nl? Wij zullen uw klacht, indien gewenst, zo anoniem mogelijk behandelen.
-
network_cellHoe kiezen jullie je leveranciers?
Wij proberen zoveel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers. Zo hebben we in elke regio onze eigen partner voor Stomerijdiensten. Wij geloven in de kracht van lokale samenwerking. In elk geval blijft de kwaliteit van dienstverlening het belangrijkste criterium. Als u een klacht heeft over één van onze services horen we dat natuurlijk graag. Stuur ons een e-mail op info@plusjames.nl.
-
network_cellIk heb een goed idee voor een service, wat nu?
Dat vinden we leuk! Het grootste deel van onze services is tot stand gekomen omdat u daar behoefte aan heeft. Geef het door via info@plusjames.nl en wij gaan kijken of we er een mooie service van kunnen maken.
-
network_cellHoe kan ik de +James app downloaden?
De +James app is te downloaden in de App Store en Google Play. In de app kunt u berichten delen met uw medebewoners op de timeline en direct contact opnemen met +James. Ook kunt u gebruik maken van de services van +James en vindt u up-to-date handleidingen over uw woning. Direct downloaden? Klik hier voor de App Store en hier voor Google Play.
-
network_cellWelke Services komen er in de app?
Op dit moment zijn alleen de Services beschikbaar in de app die van alles te maken hebben met uw verhuizing, zoals de Verhuisplanner, de Gordijnservice en de Verhuisservice. Binnenkort verschijnen er meer Services, zoals de Balkonbeplanting, Babysitter, Stomerijservice, Schoenmaker, +James bediening, Huishoudelijke hulp en deelauto's via Hely. Ze verschijnen hier vanzelf op de app. Eerst maar even verhuizen!